مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-11سياسي

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.

D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، - رزمندگان بسیجی، جهادگران جهاد کشاورزی و رزمندگان ستاد کل نیرو های مسلح که براساس ماده 1 و تبصره های چهارگانه ماده مذکور در آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از تاریخ 31 شهریور سال 59 تا 31 شهریور سال 67 حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب، داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند.

لازم است ضمن مراجعه به سازمان های نیرو های مسلح نسبت به دریافت کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری خود جهت استفاده از سهمیه رزمندگان اقدام و آن را در زمان ثبت نام در محلی که در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی آزمون در نظر گرفته شده است، درج کنند.

آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان یک بار در دورهی کاردانی و سپس در دورهی کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شده اند، در صورتی که دارای حداقل 18 ماه حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل باشند، می توانند در این آزمون با سهمیه رزمندگان شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟