مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-11فرهنگي

هوشنگ میرزایی مستندساز بر اثر کرونا درگذشت


هوشنگ میرزایی از مستندسازان با سابقه کشورمان که از چندی پیش که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح روز پنجشنبه 21 اسفند ماه دار فانی را وداع گفت.

- مسعود سخا از دوستان نزدیک هوشنگ میرزایی در گفتگو با در بیمارستان فرهیختگان بستری بود که متاسفانه امروز به دلیل وخامت و پیشرفت بیماری دارفانی را وداع گفت.

وی درباره مراسم تششیع و خاکسپاری مرحوم میرزایی گفت: با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، نمی توان برنامه ریزی دقیقی برای خاکسپاری را اعلام کرد اما به احتمال فراوان با هماهنگی هایی که با خانه سینما و وزارت ارشاد صورت می گیرد، روز یکشنبه 24 اسفند ماه پیکر زنده یاد میرزایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

هوشنگ میرزایی متولد سال 1350 در کوهدشت، دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشکده صداوسیما و عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند بود.

ساخت آثاری چون سازنه ، با خدا می رقصم ، تفتان ، ژین ، چیزی شبیه چشم هایم ، فاصله ، سپیدار ، مرثیه ای برای خاک ، آلفارد ، عیدانه ، شهر خاموش ، آنارام ، به دیدار خورشید ، سنگ و سلاح ، سیب و رویا ، هیچ راهی دور نیست ، در اندوه بم از جمله فعالیت های میرزایی در عرصه فیلمسازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشنگ میرزایی مستندساز بر اثر کرونا درگذشت

هوشنگ میرزایی مستندساز بر اثر کرونا درگذشت