مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-11اقتصادي

بازگشت 14 زندانی استان اصفهان به آغوش خانواده


مدیرکل زندان های استان اصفهان از آزادی 14 زندانی از زندان مرکزی اصفهان در ششمین مرحله اجرای طرح نذر هشتم امام رضا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، محمود ضیایی فرد با اشاره به آزادی 14 زندانی از زندان مرکزی اصفهان اظهار داشت: در ششمین مرحله از اجرای طرح نذر هشتم به نیابت از امام رضا(ع) با کمک خیران خیریه امام موسی کاظم(ع) تعداد 14 زندانی رسوبی در این زندان که بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بدهی داشتند، آزاد شدند.

مدیرکل زندان های استان اصفهان با قدردانی از حضور خیران در این امر خداپسندانه خواستار حضور دیگر خیران در روزهای پایانی سال شد و افزود: آزادی این تعداد زندانی با کمک 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی خیران انجام شد که مابقی بدهی آن ها از محل وام های قرض الحسنه و یا آورده خود مددجو بوده است.

اهدای 8 دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی وی ادامه داد: همزمان با روز بعثت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) با کمک خیران خیریه امام موسی کاظم(ع) 8 عدد تبلت برای آموزش و تدریس فرزندان زندانیان نیازمند تأمین و اهدا شد.

ضیایی فرد بیان کرد: با اجرای مراحل مختلف نذر هشتم که به نیت امام رضا(ع) در زندان های استان اجرا می شود، زمینه حضور و کمک خیران رشد بیشتری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 14 زندانی استان اصفهان به آغوش خانواده

بازگشت 14 زندانی استان اصفهان به آغوش خانواده