مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-11سياسي

لزوم معرفی جندی شاپور به عنوان اولین دانشگاه جهان


رایزن علمی و فرهنگی ایران در حوزه اسکاندیناوی بیان کرد: دانشگاه جندی شاپور کانون ارتباطات مرکز شکل گیری قدرت اجتماعی، علمی، فرهنگی و نه فقط قدرت سیاسی بوده، - رایزن علمی و فرهنگی ایران در حوزه اسکاندیناوی تاکید کرد لزوم معرفی"جندی شاپور" به عنوان اولین دانشگاه جهان رایزن علمی و فرهنگی ایران در حوزه اسکاندیناوی بیان کرد: دانشگاه جندی شاپور کانون ارتباطات مرکز شکل گیری قدرت اجتماعی، علمی، فرهنگی و نه فقط قدرت سیاسی بوده، زیرا قدرت به معنای عام در ارتباطات نهفته است.

ارتباطات به علاوه تمام تاثیرگذاری جلوه قدرت مثبت اثرگذار است.

اما دانشگاه به عنوان کانون شکل گیری ارتباطات و منشا شکل گیری قدرت و قدرت آفرینی، قدرتی را ایجاد نمی کند که منشا تخاصم، تقابل و تخریب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ضیا هاشمی در سومین کنگره بین المللی جندی شاپور گفت: قدرت دانشگاه قدرتی است که منشا انسجام، پیوند و ارتباط است؛ کما اینکه ارتباط و انسجام نیز منشا قدرت اجتماعی است.

بنابراین با این توصیف که جندی شاپور در 18 قرن پیش چه بوده است که در قرون متمادی برپا، فعال و نقش آفرین بوده، جندی شاپوری که میراث دار، میراث کهن و ذی قیمت است، امروز باید بتواند آن نقش و آن پرچم را به خوبی بر دوش بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی جندی شاپور به عنوان اولین دانشگاه جهان

لزوم معرفی جندی شاپور به عنوان اولین دانشگاه جهان