مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-11سياسي

تاکید بر تقویت روابط و مشترکات دو کشور ایران و هندوستان


سرکنسول کشور هندوستان در زاهدان با احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و پیرامون تقویت روابط و مشترکات دو کشور تاکید کردند.

- احمدعلی موهبتی در این دیدار ضمن تشکر از حضور جی پی سینگ در افتتاح مرز رسمی ریمدان و افتتاح دفتر نمایندگی اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارداد وظیفه هر سه کشور را نسبت به گذشته بیشتر می کند و باید سفرای هر سه کشور در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: قطعاً در دنیای امروز کشوری مانند هندوستان جایگاه اساسی در اقتصاد جهان دارد و نمی توان نقش هند را در جهان کنونی نادیده گرفت.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتباط با کشور هند نه تنها در حوزه اقتصادی بلکه در حوزه فرهنگ و مبارزه با استعمار برای ما مهم است و دو کشور هندوستان و ایران دارای ویژگی های مشترکی در ظلم ستیزی علیه استعمارگران دارند به طوری که مهاتما گاندی نماد آزادی خواهی در هندوستان و امام خمینی (ره) رهبر بزرگ نهضت آزادی و آزادگی در ایران هستند.

موهبتی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در شکل گیری و پیروزی انقلاب و پس از ایشان رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و تاثیر ایشان بر مردم دنیا قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن از سوی هیچ کشوری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تقویت روابط و مشترکات دو کشور ایران و هندوستان

تاکید بر تقویت روابط و مشترکات دو کشور ایران و هندوستان