مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-11پزشكي

وجود هپاتیتA در بخش اسماعیلیه باید مستند ثابت شود/ تاسیسات آب اسماعیلیه قدیمی است


بلوطی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص وضعیت آلودگی آب شرب  در بخش اسماعیلیه و بحث شیوع بیماری هپاتیت در این بخش، اظهار کرد: با توجه به وسعت حوزه روستایی غرب اهواز، آب بخش اسماعیلیه جزیی از حوزه آب روستایی ما به شمار می رود.

وی افزود: ظرف یک سال گذشته حدود 100 مکاتبه با شرکت آب و فاضلاب مبنی بر اینکه آب روستایی ما هم در بحث کلرزنی، کدورت آب و آلودگی میکروبی مشکل دارد انجام دادیم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه در بحث آب روستایی یا آب کلر ندارد و یا کلر آن در حد رنج استاندارد نیست، گفت:  بارها از شرکت آب و فاضلاب در رابطه با آب روستایی از جمله بخش اسماعیلیه به مراجع قضایی شکایت کردیم.

آب روستایی ما ساختار قدیمی و فرسوده دارد احمدی بلوطی بیان کرد: آب روستایی ما ساختار قدیمی و فرسوده دارد از طرفی آبیاران توانمند و آموزش دیده نیستند و نمی دانند چه موقع به آب کلر بزنند و چه موقع کلر نزنند.

وی افزود: از آنجایی که تاسیسات قدیمی است بسیاری اوقات لایروبی نمی شود به طوری که اگر عمق تاسیسات سه متر است یک متر و نیم آن گل و لای بوده و سبب کدروت آب می شود.

احمدی بلوطی با اشاره به شکستگی های زیاد در شبکه آب روستایی و تاثیر آن در کدورت آب، عنوان کرد: دو سه ماه گذشته در رابطه با این موضوع از شرکت آب و فضلاب شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود هپاتیتA در بخش اسماعیلیه باید مستند ثابت شود/ تاسیسات آب اسماعیلیه قدیمی است

وجود هپاتیتA در بخش اسماعیلیه باید مستند ثابت شود/ تاسیسات آب اسماعیلیه قدیمی است