مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-11بين الملل

کوشنر کتابی درباره توافق عادی سازی منتشر می کند


یک منبع آگاه اعلام کرد، جارد کوشنر که یکی از مشاوران ارشد رییس جمهوری سابق آمریکا بود، قصد دارد کتابی درباره تجربیاتش در کاخ سفید از جمله نقشش در مذاکرات توافقات عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی بنویسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع آگاه گفت: این کتاب به شدت بر خاورمیانه و توافقات اسراییل با امارات، بحرین، سودان و مراکش موسوم به توافقات ابراهیم که جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در مذاکرات آنها کمک کرد، متمرکز خواهد بود.

این منبع افزود: این کتاب همچنین به اصلاحات زندان، توافقات تجاری، روابط آمریکا با چین، واکنش آمریکا به پاندمی کرونا، تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 میلادی، داستان استیضاح ترامپ، بحران مرزی و رویدادهای پیرامون مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس خواهد پرداخت.

این منبع گفت: کوشنر به دنبال تسویه حساب نیست بلکه می خواهد متن تاریخی تهیه کند و به خوانندگان کمک کند تا درک کنند کار در کاخ سفید ترامپ چگونه بود.

این منبع افزود: این دیدگاه و نقطه نظرات جالب از سوی فردی خواهد بود که یک جایگاه مهم و قابل توجه داشت، در اکثر لحظات مهم و پرتنش حضور داشت اما خود را از مرکز توجهات دور نگه داشته بود، پشت صحنه حضور داشت و دسترسی محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر کتابی درباره توافق عادی سازی منتشر می کند

کوشنر کتابی درباره توافق عادی سازی منتشر می کند