مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-11اقتصادي

افزایش اتوبوس های پایتخت در روزهای پایانی سال


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از افزایش اتوبوس های پایتخت در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی در دهه آخر اسفند با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمود ترفع درباره تمهیدات اتوبوسرانی پایتخت در روزهای پایانی سال اظهارداشت: مجموعه اتوبوسرانی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان با تمام توان به میدان آمده است و با وجود فرسودگی ناوگان، تلاش کردیم تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و ظرفیت جدید شامل 210 دستگاه اتوبوس و مینی بوس که اخیراً وارد ناوگان شده اند را نیز به کار گیریم.

ترفع با بیان اینکه نسبت به انجام تعمیرات جزیی و کلی اتوبوس های فرسوده و نیازمند تعمیر اقدام کرده ایم، تصریح کرد: در هفته پایانی سال، علاوه بر تقویت کلی ناوگان، خطوط منتهی به بازارها و مراکز خرید نیز ، پیش بینی می شود بسیاری از شهروندان از انجام سفر در ایام نوروز صرف نظر کرده و از تهران خارج نشوند، برای خدمت رسانی به شهروندان در این ایام نیز آمادگی داریم و ناوگان اتوبوسرانی تهران بدون یک روز و حتی یک ساعت تعطیلی، مشغول خدمت به شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت 24 ساعته و شبانه روزی خطوط تندرو، در مسیرهای دارای تقاضای سفر نسبت به افزایش ساعات کار خطوط اقدام می شود، اظهار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اتوبوس های پایتخت در روزهای پایانی سال

افزایش اتوبوس های پایتخت در روزهای پایانی سال