مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-11سياسي

اتمام موفقیت آمیز مسیرسازی در صعب العبورترین منطقه طرح احداث خط لوله گوره - جاسک


عملیات دشوار نصب بخشی از خطوط لوله طرح گوره-جاسک در پیچیده ترین شرایط جغرافیایی و منطقه ای چهارشنبه شب با تلاش شبانه روزی مجموعه کارفرما و پیمانکار با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، قائم مقام مجری طرح احداث خط لوله گوره جاسک افزود: این منطقه صعب العبور در کیلومتر 262 و در گستره 2-1 قرار دارد که از میان کوه های شمال بوشهر عبور کرده و به دلیل عدم وجود جاده دسترسی، عملیات جابه جایی و نصب خطوط لوله را سخت کرده بود.

وی گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه و عبور از کوه های صعب العبور و همچین وجود شیب های تند و تعدد آبروها، هیچ جاده ای برای دسترسی و عبور تریلر های حامل لوله و انتقال تجهیزات وجود نداشت و این منطقه به طول 50 کیلومتر از میان کوه های بوشهر سخت ترین محدوده ی بود که موفق شدیم آن را برای نصب خط لوله آماده کنیم.

قائم مقام مجری طرح احداث خط لوله گوره-جاسک با اشاره به شرایط پیچیده انتقال تجهیزات مسیرسازی در این منطقه که از چند ماه قبل آغاز شده و به اتمام رسیده بود و نیز عملیاتی همچون ریسه کردن، حفاری کانال و جوشکاری، تاکید کرد: در صورتی که انجام این عملیات مانند پروژه های دیگر در مدت زمان عرف و معمول انجام می گرفت، می بایست دست کم بیش از یک سال به طول می انجامید، اما در حال حاضر با همت بی نظیر و مدیریت دقیق مجموعه دست اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام موفقیت آمیز مسیرسازی در صعب العبورترین منطقه طرح احداث خط لوله گوره - جاسک

اتمام موفقیت آمیز مسیرسازی در صعب العبورترین منطقه طرح احداث خط لوله گوره - جاسک