مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-11سياسي

سیره حضرت محمد(ص) الگوی کاملی برای بشریت


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه بعثت پیامبر اکرم(ص) نقطه عطفی برای اتحاد امت اسلام است،گفت:سیره حضرت محمد(ص) الگوی کامل برای بشریت است.

- حجت السلام حسن باقری بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل ضمن تبریک عید بزرگ مبعث، اظهار کرد: خداوند متعال در روز مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) را به پیامبری برگزید تا ایشان آخرین و کامل ترین دین الهی را به بشریت ابلاغ و معرفی کند.

وی افزود: پیامبر بزرگوار اسلام با اتکا به قدرت لایزال الهی این مسیر را آغاز نمود و با گستراندن دین اسلام در سراسر گیتی به بهترین شکل ممکن رسالت خود را به سرانجام رساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: سراسر عمر پیامبر اکرم(ص) زیبایی، اخلاق و رفتار نیک بود و بر همین اساس در قرآن از پیامبر(ص) به عنوان یک اسوه حسنه نام برده شده است.

وی افزود: سیره پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو برای زیست مومنانه است و بدون شک او را باید یک الگوی جامع برای حیات و زندگی خوب دانست.

باقری با بیان اینکه بعثت پیامبر اکرم(ص) نقطه عطفی برای اتحاد امت اسلامی است، گفت: امت اسلامی با تمسک به آموزه های از نقاط عطف اتحاد مسلمانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره حضرت محمد(ص) الگوی کاملی برای بشریت

سیره حضرت محمد(ص) الگوی کاملی برای بشریت