مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-11سياسي

آسیب های اجتماعی کودکان در قالب بسته های فرهنگی تحلیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از برگزاری کارگروه اجتماعی و فرهنگی با دو دستور کار حوادث و سوانح کودکان و آسیب های نوپدید خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از برگزاری کارگروه اجتماعی و فرهنگی با دو دستور کار حوادث و سوانح کودکان و آسیب های نوپدید خبر داد.

محمود ثمینی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده لرستان که امروز 21 اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با مسئله حوادث مرتبط با کودکان، عوامل متعددی دخیل هستند که باید به آن پرداخته و این موضوع در قالب یک بسته فرهنگی، آموزشی و ترویجی تحلیل شود.

وی تصریح کرد: لازم است بروز سوانح را کاهش داده و مانع از مرگ کودکان شویم که در این رابطه باید کلیه دستگاه های اجرایی برای کاهش این سوانح به موازات همدیگر برنامه ریزی داشته باشند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: آگاه سازی جامعه در زمینه حوادث اجتماعی بسیار مهم است و رسانه ها می توانند با در اختیار داشتن محتوای مورد نیاز در نشر آن بکوشند تا سوانح مربوط به کودکان کاهش یابد.

ثمینی با اشاره به اثر بخشی آموزش های پزشکی در کاهش مشکلات مادرزادی کودکان، اضافه کرد: نقش سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیلگری در این قبیل موارد بسیار مهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی کودکان در قالب بسته های فرهنگی تحلیل شود

آسیب های اجتماعی کودکان در قالب بسته های فرهنگی تحلیل شود