مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-11حوادث

سگ های بلاصاحب پرند بازهم حادثه آفریدند


سگ های بلاصاحب پرند بار دیگر با حمله به یک خانم در شهر حادثه آفرید و این مادر را از ناحیه دست و پا دچار زخم و مصدومیت شدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، روز گذشته خبری منتشر شد که سه شنبه این هفته در فاز دو شهر جدید پرند یک سگ به یک کودک حمله کرده و پای او را زخمی کرده که بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها پیدا کرد.

اما خبرنگار خبرگزاری فارس، روایت تازه ای از این ماجرا به دست آورده و در ارتباط تلفنی با خانواده مصدوم متوجه شده که سگ بلاصاحب به مادر یک خانواده که در پیاده راه در حال حرکت بوده حمله کرده و پای او را می گیرد و وقتی برای رهایی از سگ تلاش می کند سگ دست او را هم گاز می گیرد.

همسر این فرد آسیب دیده در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: بعد از زخمی شدن همسرم او را به درمانگاه مهر پرند منتقل کردیم که به خاطر نداشتن واکسن پذیرش نکردند، لذا مجبور شدیم به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان رباط کریم برویم که در آنجا واکسن به همسرم زدند و گفتند نباید زخم را پانسمان کرد و باید روی زخم باز باشد و بدون پانسمان مرخص شد و در حال حاضر در منزل در حال استراحت است.

وی ادامه داد: برای اعتراض به عدم جمع آوری سگ ها به شهرداری مراجعه کردیم و آن ها جواب قانع کننده ای ندادند و گفتند که ما سگ ها را جمع آوری می کنیم، ولی عده ای کمپین حمایت از حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های بلاصاحب پرند بازهم حادثه آفریدند

سگ های بلاصاحب پرند بازهم حادثه آفریدند