مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-11دانش

تاکید بر نقش محوری دانشجویان راهبرد جشنواره بین المللی حرکت سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی حرکت که در روز های 23 تا 25 اسفندماه در دانشگاه ها علم و صنعت ایران برگزار می شود، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: تاکید بر نقش محوری دانشجویان راهبرد جشنواره بین المللی حرکت سال 99 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی حرکت که در روز های 23 تا 25 اسفندماه در دانشگاه ها علم و صنعت ایران برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره بین المللی، رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد های برتر علمی اتحادیه و انجمن های علمی دانشجویی است.

وی با بیان اینکه جشنواره حرکت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار می شود، حمایت و مشارکت های نهادی مختلف دولتی و غیردولتی را در برگزاری این جشنواره دانشگاهی موثر دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد: راهبرد اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این دوره، افزایش استاندارد های کیفی در برنامه ریزی و برگزاری جشنواره با تاکید بر نقش محوری دانشجویان و تاکید بر اقتصاد دانش بنیان، مقاومتی و جهت گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نقش محوری دانشجویان راهبرد جشنواره بین المللی حرکت سال 99

تاکید بر نقش محوری دانشجویان راهبرد جشنواره بین المللی حرکت سال 99