مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-11سياسي

گلپایگان نیازمند پزشک متخصص و پرستار است


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با درخواست همکاری از دانشگاه علوم پزشکی برای جذب پزشک متخصص و پرستار گفت: گلپایگان از لحاظ زیرساخت درمان ظرفیت دارد و می تواند به شهرهای اطراف نیز خدمات پزشکی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مسعود خاتمی عصر امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه و داروخانه بیمارستان امام حسین گلپایگان با بیان اینکه با کمک خیران گلپایگانی زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان اجرا شده است، اظهار داشت: در جلسه هیأت امنای بیمارستان آیت الله گلپایگانی یکی از خیران بیش از 18 میلیارد تومان هزینه تجهیز بخش آنژیوگرافی را متقبل شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش ام آر آی در بیمارستان آیت الله گلپایگانی توسط کمک مالی خیر ایجاد شد که امروزه بیمارانی از سایر شهرهای همجوار برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه دارند.

وی گفت: زمینه کمک خیران در گلپایگان فراهم است و از دانشگاه علوم پزشکی نیز درخواست همکاری برای جذب پزشک متخصص و پرستار داریم، در مدت اخیر بیمارانی به دلیل نبود پزشک جراحی اعصاب در گلپایگان فوت شدند.

خاتمی با بیان اینکه مراحل قانونی برای راه اندازی بیمارستان آیت الله گلپایگانی برطرف شد و به زودی بخش های آن مکمل بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلپایگان نیازمند پزشک متخصص و پرستار است

گلپایگان نیازمند پزشک متخصص و پرستار است