مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-11سياسي

قم سرشار از ظرفیت های نهفته است/ عیدی اضافه شدن دو شهرستان به قم


استاندار قم با بیان این که قم سرشار از ظرفیت های نهفته است اظهار کرد: عیدی امسال به مردم قم می تواند اضافه شدن دو شهرستان به این استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست عصر امروز در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 99 پروژه شهری که با حضور وزیر کشور برگزار شد با اشاره به بحران کرونا در یک سال اخیر و پیشران بودن جبهه سلامت کشور در این بحران اظهار کرد: خوشبختانه کشور عزیزمان در مقایسه با بسیاری دیگر از کشورها شاهد موجی از آرامش و ثبات در این بحران است که البته ریشه این آرامش نسبی را می توان در مدیریت موفق قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا و سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده دانست.

وی در ادامه به تلاش های انجام شده در قم برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها و خدمت بی منت به مردم توجه داد و اذعان کرد: قم سرشار از ظرفیت های نهفته است و این ظرفیت ها با اندک تشویق و تکریم پا به میدان می گذارند.

استاندار قم ادامه داد: یکی از ویژگی های استان قم، تعامل خوب مسؤولان اعم از نمایندگان مردم، تشکیلات قضایی و همچنین مسؤولان مدیریت شهری است که توانسته اند توصیه ها و ارشادات مراجع معظم تقلید را به منصه ظهور برسانند و در ایجاد فضای اعتدال در استان پیشگام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم سرشار از ظرفیت های نهفته است/ عیدی اضافه شدن دو شهرستان به قم

قم سرشار از ظرفیت های نهفته است/ عیدی اضافه شدن دو شهرستان به قم