مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-11اجتماعي

عقب ماندگی های قم باید جبران شود/ حمل و نقل عمومی قم نیازمند توجه ویژه است


رییس شورای اسلامی شهر قم ضمن اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های قم از وزیر کشور خواست در زمینه ساماندهی حمل و نقل عمومی قم و همچنین جبران کمبود تجهیزات آتش نشانی به استان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی عصر امروز در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 99 پروژه شهری با اشاره به برخی ویژگی های این پروژه ها بیان داشت: پروژه تقاطع ولی عصر (عج) در قم، کارکردهای درون شهری و برون شهری خوبی بویژه در موضوع مدیریت ترافیک دارد و البته ویژگی دیگر آن، این است که در سه سطح به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: این تقاطع با دستان توانمند مهندسان بومی در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم احداث شد و به همگان ثابت کرد که این مهندسان حتی به دانش فنی ساخت پل های با ارتفاع 30 متر هم مجهزند.

رییس شورای اسلامی شهر قم درباره آرام سازی محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز خاطر نشان کرد: پروژه پیاده راه سازی در آن محدوده مانند پیاده راه خیابان انقلاب سبب رضایت مردم شده است که البته امر جداره سازی آن نیز باید عملیاتی شود.

جلالی ادامه داد: پروژه های متعدد دیگری نیز در قم در مرحله اجراست که از آن جمله می توان به تله سیژ، تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) و همچنین تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و بلوار حضرت معصومه (س) اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های قم باید جبران شود/ حمل و نقل عمومی قم نیازمند توجه ویژه است

عقب ماندگی های قم باید جبران شود/ حمل و نقل عمومی قم نیازمند توجه ویژه است