مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:202021-03-11سياسي

خروج قم از تک شهرستانی بودن، هدیه خوب دولت


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج قم از وضعیت تک شهرستانی بودن، هدیه خوب دولت تدبیر و امید به مردم این استان است.

- ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج قم از وضعیت تک شهرستانی بودن، هدیه خوب دولت تدبیر و امید به مردم این استان است.

احمد امیرآبادی فراهانی، عصر پنجشنبه در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 99 طرح بزرگ شهرداری با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال در سالن همایش های شهرداری قم، گفت: مقدمات این کار انجام و با مدیریت استانداری قم و همراهی وزارت کشور، قم در حال خارج شدن از تک شهرستانی است.

عضو هیات رییسه مجلس یازدهم گفت: از تدابیر مجموعه استان و دولت برای حل مشکل تک شهرستانی بودن این استان تقدیر می کنیم.

وی در ادامه افزود: شهرستان قم جزو شهرستان های محروم کشور نیست ولی در داخل شهر قم محلات محروم متعددی وجود دارد که امیدواریم برای حل مشکلات این محله ها نیز همراهی خوبی با استان در سطح کشور انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امسال طرح های بسیار زیادی توسط شهرداری قم به بهره برداری رسید و سال 99 جزو سال های کم نظیر از نظر تعداد طرح های به بهره برداری رسیده در این شهر بود که تحقق این موضوع با وجود خشکسالی بودجه ای و اقتصادی، اقدامی بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج قم از تک شهرستانی بودن، هدیه خوب دولت

خروج قم از تک شهرستانی بودن، هدیه خوب دولت