مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 17:102021-03-11ورزشي

اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد


دبیر انجمن کوراش با اشاره به قهرمانی اصفهان در هشتمین دوره رقابت های کوراش قهرمانی بانوان کشور، گفت: تیم های همدان و مازندران نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

- کورش خسرویار در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت: هشتمین دوره این بازی ها از تاریخ 20 الی 21 اسفند ماه در بجنورد با حضور 164 کوراش کار از 23 استان برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی که از تاریخ 15 فروردین سال آینده در بجنورد برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به نتایج این دور مسابقات اشاره داشت و افزود: در وزن منفی 48 کیلو نسرین محمد صالحی از اصفهان، زهرا جامعی از خراسان رضوی، اسما کهترپور از گلستان و نیکی کریمی از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم(مشترک) را کسب کردند.

خسرویار گفت: در وزن منفی 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند از کهکیلویه و بویر احمد، لیلا سیاهوشی از همدان و مهناز مقدم از زنجان و آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری نیز مدال های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.

دبیر انجمن کوراش خاطر نشان کرد: پردیس عیدی وند از اصفهان، زینب توسن از تهران و نسترن گلابتون از لرستان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی در وزن منفی 57 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر مشخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد

اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت های کوراش بانوان شد