مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 17:102021-03-11سياسي

مسئولی که از عهده خدمت به مردم برنمی آید، کنار برود


مسئول مدرسه علمیه منصوریه خطاب به مسئولان گفت: یکی از مشکلات اقتصادی ما این است که مسئولان در جمع مردم حضور ندارند، مسئول موفق کسی است که در مجامع عمومی و مساجد خود را به مردم معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله علیرضا حدائق امروز در همایش ائمه جماعات قرارگاه تبلیغی عمار، تجلیل از طلاب برتر مدرسه منصوریه در جشنواره علامه حلی همچنین اعطا گواهی دروس خارج آیات عظام مکارم شیرازی و علوی گرگانی که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت و در مولود شخص متولد شد، اما در مبعث و غدیر رسالت احیا بشریت شکل می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیامبر(ص) الگوی بشریت است، اضافه کرد: طلاب و روحانیون باید حلقه مفقوده شناخت پیامبر(ص) را تبیین کنند، همچنین باید در فضای مجازی به شبهات نیز پاسخ دهند.

مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی الموحدین و خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: برخی می گویند در این جامعه از نظر فرهنگی نمی توان کار کرد، هنگامی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) به پیامبر(ص) ایمان آوردند هیچ چیزی وجود نداشت اما امروز همه امکانات محیا است ولی باید در قیامت سر را پایین بیاندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولی که از عهده خدمت به مردم برنمی آید، کنار برود

مسئولی که از عهده خدمت به مردم برنمی آید، کنار برود