مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-11سياسي

افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز/رشد حضور زنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اعلام کرد که در دومین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان شاهد افزایش متقاضیان نسبت به روز قبل بودیم.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اعلام کرد که در دومین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان شاهد افزایش متقاضیان نسبت به روز قبل بودیم.

علی عسگر جمشیدی شامگاه پنج شنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: 45 داوطلب در روز دوم برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان شیراز ثبت نام کردند که ثبت نام 26 نفر نهایی شده است.

او افزود: با 45 داوطلب جدید، مجموع داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها در شهرستان شیراز به 72 نفر رسید که 41 نفر به صورت حضوری و 31 نفر غیرحضوری نام نویسی کردند.

جمشیدی ادامه داد: در بین افراد ثبت نام شده طی دو وز اخیر 66 داوطلب مرد و 6 داوطلب زن بوده اند که جوانترین داوطلب با 26 سال سن و مسن ترین داوطلب با 66 سال سن نام نویسی کردند.

او به سطح تحصیلات داوطلبان هم اشاره کرد و گفت: 3 داوطلب تحصیلات دکتری، 25 داوطلب تحصیلات کارشناسی ارشد، 40 داوطلب تحصیلات کارشناسی و 4 نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز/رشد حضور زنان

افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز/رشد حضور زنان