مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-11ورزشي

جمع مدالهای دختران تکواندو در تورنمنت ترکیه به 6 رسید


روز دوم تورنمنت بین المللی ترکیه برگزار شد و جمع مدال های دختران تکواندو به عدد 6 برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 – 1G در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندوکار از روز گذشته (چهارشنبه 20 اسفندماه) در استانبول آغاز و تا فردا (جمعه 22 اسفندماه) ادامه خواهد داشت.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان تکواندو ایران در این رقابت ها هستند.

مبارزات روز دوم (پنجشنبه 21 اسفندماه) در اوزان 53-، 57- و 67- کیلوگرم پیگیری شد و غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی هوگو پوشان ایرانی در این روز بودند که در نهایت سلطانی مدال نقره را کسب کرد و کیانی و میرحسینی صاحب گردن آویز برنز شدند تا جمع مدال های دختران تکواندو در این رویداد به عدد 6 برسد.

روز گذشته و در نخستین روز این رقابت ها نیز یک مدال طلا توسط زهرا پوراسماعیل و دو برنز توسط پریسا جوادی و یلدا ولی نژاد کسب شد.

نتایج کسب شده در این رقابت ها به شرح زیر است: وزن 53- کیلوگرم: مرحله یک سی و دوم: غزل سلطانی 33 - 6 کانسو آلتین  (ترکیه)  مرحله یک شانزدهم: غزل سلطانی 27 - 5 لورنا کابل سولاز (اسپانیا)  مرحله یک هشتم: غزل سلطانی 20 - 0ملیک ایلماز (ترکیه) مرحله یک چهارم: غزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع مدالهای دختران تکواندو در تورنمنت ترکیه به 6 رسید

جمع مدالهای دختران تکواندو در تورنمنت ترکیه به 6 رسید