مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-11اقتصادي

اجرای 70 هزار طرح عمرانی شاخص در کشور/ پروژه چپگرد صدرا به بهره برداری رسید


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در مراسم افتتاح چپگرد صدرای شیراز که به نام دکتر خدادوست نام گذاری شده است، گفت: تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا نه تنها جلوی توسعه ایران را نگرفته بلکه این روند را تسریع کرده است و طی یک سال گذشته بیش از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی جمالی نژاد پنجشنبه در مراسم افتتاح چپگرد صدرای شیراز که به نام دکتر خدادوست نام گذاری شده است، افزود: سال 99 به دلیل تحریم های ظالمانه و کینه توزانه آمریکا و وجود کرونا سال سختی بود اما با این وجود روند توسعه کشور متوقف نشد.

وی به پروژه های عمرانی کشور که در حدود یک سال اخیر در کشور به بهره برداری رسیده اشاره کرد و ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته 22 هزار پروژه در سطح کشور به بهره برداری رسید.

جمالی نژاد با بیان اینکه در هفته دولت امسال 18 هزار پروژه کلان در ایران افتتاح شده گفت: در دهه فجر 99 نیز بیشترین میزان طرح عمرانی در طول 42 سال گذشته با 30 هزار پروژه با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان در کشور به بهره برداری رسید.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: طی 2 مرحله در طول سه ماه اخیر پروژه های شهری بسیاری در کشور با حضور رییس جمهوری افتتاح شد که در مرحله دوم، هزار پروژه با بیش از 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 هزار طرح عمرانی شاخص در کشور/ پروژه چپگرد صدرا به بهره برداری رسید

اجرای 70 هزار طرح عمرانی شاخص در کشور/ پروژه چپگرد صدرا به بهره برداری رسید