مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-11سياسي

اهدای 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث


مدیر شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف آمل با اشاره به اهدای 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث، گفت: اهدای 400 مورد جهیزیه به نوعروسان آملی در سال جاری محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید قاسم حامدی امشب در مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان این شهرستان با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری در مرکز افق بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: خیرخواهی و کمک به نیازمندان در دین اسلام بسیار سفارش شده است و بزرگان دینی، ائمه و معصومین هم در بیانات خود مردم را به انجام کار خیر، نیکو و پسندیده سفارش فراوان می کردند.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت و امامان از بزرگترین خیران در جامعه خود بودند و الگوی بارز خوبی و نیکی محسوب می شوند، افزود: شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل برای سال 1399 شعار هر روز یک جهیزیه برای زوج های نیازمند آملی را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون توانستیم در جامه عمل پوشاندن به این شعار موفق باشیم.

مدیر شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل تصریح کرد: براساس شعار این مرکز، اهدای حدود 400 مورد جهیزیه به نوعروسان آملی با تلاش اعضای شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف و مشارکت شبکه نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به تحقق پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث

اهدای 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث