مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-11سياسي

بعثت پیامبر بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال را فراهم کرد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)بعثت پیامبر بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال بیان کرد و افزود: بهره مندی انسان از تعلیمات خدا در قرآن کریم او را به کرامت می رساند.

- قم- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)بعثت پیامبر بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال بیان کرد و افزود: بهره مندی انسان از تعلیمات خدا در قرآن کریم او را به کرامت می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رمضانی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه همایش بین المللی حضرت ابوطالب (ع که در سالن قدس مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از آورده های مبعث این است که بشریت را از حیات محسوس به حیات معقول دعوت کرده و انسان را با نگاه وحیانی معرفی می کند گفت: مبعث، بستر تعلیم و تربیت انسان را فراهم آورده است، ابراز کرد: بعثت پیامبر اکرم (ص) در حقیقت به نوعی انسان را از قید و بندهایی که خودش برای خودش درست کرده است، رهایی می بخشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه بعثت پیامبر اکرم (ص) بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال را فراهم ساخته است، بیان کرد: انسان وقتی از تعلیمات خدای اکرم و قرآن کریم بهره مند شود، بدون شک به کرامت خواهد رسید و از روح کریمانه بهره مند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعثت پیامبر بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال را فراهم کرد

بعثت پیامبر بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال را فراهم کرد