مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 19:252021-03-11سياسي

مسؤولان وعده فراتر از توان ندهند/بد قولی ها به پای نظام نوشته می شود


امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مردم از وعده های بی عمل می رنجند، گفت: مسؤولان متناسب با اعتبارات و حوزه اختیارات وعده دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر امشب در شورای اداری دیشموک اظهار داشت: زبان اعتراض و تشکر مردم دیشموک نشاندهنده وفاداری آنها به نظام اسلامی و امید به خدمت رسانی است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: وقتی مردم می بییند وعده های بی شمار عملی نشده است،  از حضور مسؤولان ناراحت و رنجیده خاطر می شوند.

وی ادامه داد: وعده های عملی نشده مسؤولان به حساب نظام نوشته می شود مسؤولان مراقب باشند بر اساس توانایی و سنجش اعتباری قول دهند و اگر کسی در حوزه اختیاراتش توان مالی ندارد وعده ندهد.

وحدانی فر با بیان اینکه بدقولی درد و رنج مردم را بیشتر می کند،گفت: آقایان صادقانه به مردم بگویید نیست،مردم متوجه وضعیت خاص کشور هستند.

  امام جمعه شهرستان کهگیلویه افزود: طرح کشاورزی در آجم قصه دره خواجه دیگری است که هزینه های هنگفت از بیت المال در آن رها شده است.

وی ادامه نیاز دانش آموزان به زیرساخت های در روستاهای دیشموک انجام نگرفت.

برخی جاها نیاز به توسعه دارد آیا دانش آموز تنگ چویل حق استفاده از شبکه شاد ندارد؟؟ حجت الاسلام وحدانی فر گفت: جاده های عشایری مشکلاتی دارند که با 10 روز کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان وعده فراتر از توان ندهند/بد قولی ها به پای نظام نوشته می شود

مسؤولان وعده فراتر از توان ندهند/بد قولی ها به پای نظام نوشته می شود