مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-11اقتصادي

تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت/ شهرداری تهران مانع تراشی نکند


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحویل واحدهای در حال ساخت طرح اقدام ملی مسکن از سه ماه آینده آغاز می شود، گفت: شهرداری تهران در اجرای پروژه ها مانع تراشی نکند و پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن تهرانسر با اشاره به شروع ساخت بیش از 504 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: تحویل واحدهای در حال ساخت از سه ماه آینده آغاز می شود.

وی با تاکید براینکه از اردیبهشت سال آینده به صورت ماهانه واحدهای طرح اقدام ملی مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: قراردادهای این طرح ملی بسته شده، اما در برخی موارد باید روند اجرای پروژه ها تسهیل شود تا پروژه سرعت بگیرد و مردم زیان نکنند.

وزیر راه و شهر سازی همچنین با گلایه از عملکرد شهرداری تهران، گفت: بیست هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در تهران است، اما متأسفانه شهرداری تهران هیچگونه همکاری برای اجرای پروژه های مسکن نمی کند.

اسلامی دلایل شهرداری برای همکاری نکردن با انبوه سازان را غیر قانونی دانست و گفت: شهرداری تهران نباید در اجرای پروژه هایی که مربوط به مردم است مانع تراشی کند و باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت/ شهرداری تهران مانع تراشی نکند

تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت/ شهرداری تهران مانع تراشی نکند