مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 19:502021-03-11سياسي

14 بانو برای شورای شهر رباط کریم پرند و نصیرشهر ثبت نام کردند


فرماندار رباط کریم با اشاره به ثبت نام 40 نفر طی 2 روز ابتدایی ثبت نام شورای شهر گفت: 14 نفر از بانوان برای شورای شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نظام ملکشاهی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان شهرستان رباط کریم برای داوطلبی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیر شهر اعلام حضور کردند.

ملکشاهی عنوان داشت: ثبت نام از داوطلبان از روز گذشته با دستور وزیر کشور در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان دومین روز 40 نفر که واجد شرایط بوده اند ثبت نام خود را نهایی کردند.

فرماندار رباط کریم عنوان داشت: در روز گذشته 20 نفر و در روز جاری 20 نفر دیگر ثبت نام کردند که بیش ترین درصد داوطلبان مربوط به رده سنی 36 تا 46 سال بود که این مهم مایه مباهات است چرا که آینده کشور برای ساخته شدن نیاز به فعالیت پر شور جوانان دارد.

وی بیان داشت: در 2 روز ثبت نام انتخابات تاکنون 14 نفر از بانوان اعلام حضور کرده اند، که 5 نفر از شهر پرند، 8 نفر از بانوان ساکن شهر رباط کریم و یک نفر از زنان از شهر نصیر شهر اعلام داوطلبی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 بانو برای شورای شهر رباط کریم پرند و نصیرشهر ثبت نام کردند

14 بانو برای شورای شهر رباط کریم پرند و نصیرشهر ثبت نام کردند