مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 23:052021-03-11سياسي

احداث مسکن مهر، یک اقدام انقلابی بود/ اطلاعات غلط به رییس جمهور دادند


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور 13 میلیون نفر حاشیه نشین داریم گفت: چرا مسکن مهر را متوقف کردند، متأسفانه اطلاعات غلطی به رییس جمهور داده شد در صورتی که کار مسکن مهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، یک هزار و 200 قانون دارد.

نیکزاد در ادامه با اشاره به پیگیری اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون فنی و عمرانی مجلس اظهار کرد:  مهندسان که در ادارات متفاوت می خواهند حلال زندگی کنند، اگر از حوزه نظارت و نقشه درآمد نداشته باشند، زندگی آنها نمی چرخد، باید به آنها حق فنی پرداخت کرد و سپس از کارهای دیگر خودداری کرد.

وی با بیان اینکه در شهرداری هم تا زمانی که درآمد پایدار نباشد امکان نظارت بر دیگر اقدامات امکان پذیر نیست افزود: اگر شهرنشین، هزینه شهرنشینی را پرداخت کند، آنگاه شهرداری بر حقوق شهروندان و اجرای طرح جامع و تفضیلی نظارت می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 10 شرکت مشاور در کشور نیست تصریح کرد: اگر پرفسورترین ما  از دانشگاه فارغ التحصیل شود باید برای این شرکت ها کار کند.

نهایت ناهماهنگی در دولت فعلی وجود دارد وی در ادامه به مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: یک دولت در دنیا معرفی کنید که در عرض چهار سال احداث 4 میلیون و 300 هزار مسکن شروع کرده و 3 میلیون آن را افتتاح کرده باشد و بین مردم به اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن مهر، یک اقدام انقلابی بود/ اطلاعات غلط به رییس جمهور دادند

احداث مسکن مهر، یک اقدام انقلابی بود/ اطلاعات غلط به رییس جمهور دادند