مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-12سياسي

گرم شدن تنور انتخابات 1400 با حضور فعال احزاب


احزاب سیاسی شکل گرفتند تا در انتخابات مشارکت کنند، باید شرایط را به شکلی فراهم کنیم تا احزاب در انتخابات نماینده داشته باشند و به واسطه نماینده شان مشارکت کنند.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ کامپیوتر و دریافت کد رهگیری و ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و در همه این روش ها باید داوطلبان برای نهایی کردن ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در شهرهای دارای20 هزار نفر جمعیت مدرک تحصیلی برای عضویت در شورای اسلامی شهر فوق دیپلم و یا معادل آن و در شهرهای بالای 20 هزار نفر لیسانس و یا معادل آن است، عنوان کرد: نامزدها باید حداقل 25 سال تمام داشته باشند.

 وی با بیان اینکه شرایط لازم برای ثبت نام اعضای شورای شهر را پیش بینی کرده ایم، افزود: شورا در واقع واگذاری امور مردم به خود مردم است.

اسدی بیان کرد: شورای اسلامی شهر به منظور پیشبرد برنامه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تشکیل شده است و افرادی که دارای توانمندی در حوزه شهری، شهرسازی و عمران شهری هستند به خاطر آبادانی و عمران شهر در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند تا برای شهری آباد یک شورای خوب و توانمند داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرم شدن تنور انتخابات 1400 با حضور فعال احزاب

گرم شدن تنور انتخابات 1400 با حضور فعال احزاب