مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-12پزشكي

فاز اول و دوم تست انسانی واکسن کوو پارس 4 ماه طول می کشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کارآزمایی بالینی نخستین واکسن نوترکیب ایرانی کرونا که حاصل تلاش اندیشمندان و دانشمندان موسسه تحقیقات رازی است، - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه فاز اول تست انسانی واکسن ایرانی رازی کوو پارس (کرونا) از روز 10 اسفند ماه آغاز شده است، گفت: فاز های اول و دوم تست انسانی این واکسن حدود چهار ماه طول می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کارآزمایی بالینی نخستین واکسن نوترکیب ایرانی کرونا که حاصل تلاش اندیشمندان و دانشمندان موسسه تحقیقات رازی است، از 10 اسفند ماه آغاز و به تعدادی از داوطبان این طرح مطالعاتی تزریق شد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده روز جمعه، این واکسن را کاملا ایرانی اعلام کرد و افزود: واکسن رازی کوو پارس حاصل تلاش محققان و دانشمندان ایرانی است تا محصولی مطمئن برای حفظ سلامتی ایرانیان و حتی سایر مردم تهیه و وارد بازار کنند.

وی ادامه داد: این محصول فناورانه برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تولید شده و در حال طی کردن تست انسانی است تا به دست مردم برسد.

کوهپایه زاده اظهار امیدواری کرد که این محصول ایرانی بتواند فاز اول کارآزمایی بالینی را با موفقیت طی کند و فاز های بعدی آن آغاز و به تعداد داوطلبان بیشتری تزریق شود تا با اثر بخشی کامل در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول و دوم تست انسانی واکسن کوو پارس 4 ماه طول می کشد

فاز اول و دوم تست انسانی واکسن کوو پارس 4 ماه طول می کشد