مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-12فرهنگي

جانش را گذاشت تا قسط بانک را بپردازد!


حسن نقاشی، یکی از دوستان نزدیک هوشنگ میرزایی با ابراز تاسف بسیار از درگذشت این هنرمند می گوید: او با جانش معامله کرد تا بتواند اقساط یکی از بانک های دولتی را بپردازد.

- حسن نقاشی، یکی از دوستان نزدیک هوشنگ میرزایی با ابراز تاسف بسیار از درگذشت این هنرمند می گوید: او با جانش معامله کرد تا بتواند اقساط یکی از بانک های دولتی را بپردازد.

این مستندساز در گفتگو با ایسنا از وضعیت بی سر و سامان بیمه هنرمندان می گوید و تاکید دارد که اگر قرار است وجدان مان بیدار شود، اکنون بهترین زمان است.

نقاشی با ارایه توضیحاتی درباره سختی های برخی از مشاغل هنری ادامه می دهد: جامعه هنری ایران بویژه فعالان سینما و تئاتر بیشتر در گزند بیماری هستند و شرایط دشواری مانند کرونا نشان می دهد وضعیت بیمه هنرمندان ما چقدر اسف بار است.

او با اشاره به پیگیری های صنفی برای اصلاح وضعیت بیمه هنرمندان که از سوی خانه سینما و انجمن مستندسازان درحال انجام است، تاکید می کند: تاخیر جایز نیست و نمی توان این مسائل مهم را به سال های آینده موکول کرد که اگر بی توجهی کنیم، همچنان باید شاهد چنین اتفاقات فاجعه باری باشیم.

این مستندساز دوران کرونا را یکی از بدترین مقاطع برای مشاغل هنری می داند و می گوید: بسیاری از هنرمندان ناچارند برای گذران زندگی کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانش را گذاشت تا قسط بانک را بپردازد!

جانش را گذاشت تا قسط بانک را بپردازد!