مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-12اقتصادي

جشن پویش سبز گازرسانی طی ماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتمام اکثر پروژه های گازرسانی روستایی در حال اجرا و برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در ماه جاری در خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتمام اکثر پروژه های گازرسانی روستایی در حال اجرا و برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در ماه جاری در خراسان جنوبی خبر داد.

سید محمود هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دو هزار و 205 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز از ابتدای سال جاری در خراسان جنوبی اجرا شد که از این مقدار، 2 هزار و 122 کیلومتر آن مربوط به شبکه روستایی و 83 کیلومتر مربوط به شبکه است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی 32 شهر مشتمل بر 100 درصد جمعیت شهری و هزار و 325 روستا معادل 94 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه 1032 روستا تنها در سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس شرکت گاز خراسان جنوبی تاکنون 11 هزار و 28 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که از این مقدار 8 هزار و 56 کیلومتر مربوط به شبکه روستایی و 2 هزار و 972 کیلومتر مربوط به شبکه شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پویش سبز گازرسانی طی ماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشن پویش سبز گازرسانی طی ماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود