مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-12سياسي

هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسلی در کشور است


سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ما نمی توانیم ولایت مدار باشیم ولی بصیرت نداشته باشیم؛ باید بدانیم که دشمنان قصد دارند فاصله بین نسلی برای ما ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود احمدی نیا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: بعثت پیامبر به آزادی، عدالت خواهی، کرامت و بزرگی انسان تحقق بخشید و ختم المرسلین شدند و امیدواریم با عمل به وظیفه رهرو راه ایشان شویم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: رو به پایان است و بعد از شهادت حاج قاسم دیدیم که دشمن به وحشت افتاده است و دغدغه استکبار این است که فرهنگ ایثار و شهادت که در خون مسلمانان است را از بین ببرد و در مقابل آن بایستد.

احمدی نیا تصریح کرد: امروز جامعه بزرگ ایثارگران در تمام ابعاد دانش، اقتصاد، دین، پایداری در برابر تحریم ها ایستاده است؛ وفاداری به امام و شهدا امروزه عمل به وظیفه است و هر جایی که ایستادیم یک ظرفیت هستیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: توصیه رهبر انقلاب اسلامی این است که مراقب باشید دشمن کجا را هدف قرار داده است؛ جوانانی که وفاداری به مکتب اهل بیت و ولایت را اثبات کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسلی در کشور است

هدف دشمن ایجاد فاصله بین نسلی در کشور است