مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-12اقتصادي

خبرهای خوش مسکن ملی در راه است


معاون وزیر کار از آغاز کلنگ زنی برخی از پروژه های مسکن ملی تا قبل از پایان سال خبر داد و با اشاره به استقبال کارگران و بازنشستگان از این طرح، - معاون وزیر کار از آغاز کلنگ زنی برخی از پروژه های مسکن ملی تا قبل از پایان سال خبر داد و با اشاره به استقبال کارگران و بازنشستگان از این طرح، گفت: حدود 60 هزار نفر از کارگران و بازنشستگان آورده خود را پرداخت کرده و وارد پروژه شده اند.

ابراهیم صادقی فر در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین اخبار از ثبت نام در طرح جامع اقدام ملی مسکن اظهار کرد: کسانی که در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند چه کارگر چه بازنشسته به شکل فردی اقدام کرده اند و عضو تعاونی یا تشکل کارگری نبوده اند ولی پروژه هایی که هم اکنون تحت پوشش وزارت کار در حال ساخت است گروهی ساز و نوعا به شکل تعاونی است که این پروژه ها پیش رفته و زمینها اختصاص یافته و سازندگان هم کارهای تامین منابع مالی را در دست انجام دارند.

وی از کلنگ زنی برخی از پروژه ها در سطح کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه هایی داریم که آماده کلنگ زنی است و قبل از پایان سال کلنگ آنها زده خواهد شد.

60 هزار نفر آورده اولیه را واریز کردند معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار درباره آمار ثبت نام کنندگان و واریز آورده اولیه متقاضیان نیز، گفت: بر اساس آخرین آمارها حدود 60 هزار نفر از کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مسکن ملی در راه است

خبرهای خوش مسکن ملی در راه است