مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-12سياسي

مهدی آمرلی: آمریکا خیال خروج از عراق ندارد


شقثیکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز جمعه اعلام کرد که آمریکا قصد ندارد که نیروهایش را از عراق خارج کند و بغداد هم فشاری در این زمینه به واشنگتن در راستای اجرایی کردن مصوبه مجلس عراق وارد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بغداد الیوم، مهدی آمرلی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز جمعه اعلام کرد: آمریکا قصد ندارد که نیروهایش را از عراق خارج کند و موضع دولت در زمینه اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر خروج نیروهای خارجی خجالت آور است.

وی افزود: آمریکا به عراق به عنوان محلی برای کشمکش با برخی دشمنان خود می نگرد و از سویی به دنبال حفظ دستاوردها و منافع خود در عراق است و این سبب می شود که گزینه خروج از عراق برایش دشوار باشد.

آمرلی تاکید کرد: دولت عراقی اراده واقعی برای فشار به واشنگتن به منظور اجرایی کردن مصوبه پارلمان که الزام آور است و بر خروج نیروهای خارجی تاکید دارد، ندارد.

وی بیان کرد: واشنگتن در خروج از عراق تعلل می ورزد.

دستگیری 9 داعشی در در مرز سوریه با عراق اداره اطلاعات نظامی عراقی از دستگیری 9 داعشی خبر داد و اعلام کرد: در راستای تامین مرز عراق با سوریه و با هماهنگی بخش اطلاعات فرماندهی عملیات غرب نینوا، نیروهای عراقی موفق به دستگیری 9 تروریست که قصد ورود به عراق را داشتند، شدند و تحویل مراجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی آمرلی: آمریکا خیال خروج از عراق ندارد

مهدی آمرلی: آمریکا خیال خروج از عراق ندارد