مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-12سياسي

دلشیفتگان داخلی آمریکا به دنبال چه هستند؟/توکل عده ای به جای خدا به کدخداست


امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دلدادگی برخی داخلی ها به آمریکا گفت: توکل عده ای به جای خدا به کدخداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که قرار داده است اظهار کرد: داشتن اتحاد و ایمان و باور داشتن به هدف موجب شده که استکبار جهانی و آل سعود در برابر ملت یمن شکست و سرافکندگی را شاهد باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد شدید از دوست داران آمریکا در داخل کشور گفت: عده ای که در کشور مشتاق غرب هستند و ایمان و عاطفه را زیر پا گذاشته اند هنوز ماهیت استکباری آمریکا را نمی فهمند.

وی گفت: هنوز که هنوز است عده ای تا نام امریکا را می شنوند شیفته می شوند فکر می کنند این کشور استکباری منجی آن هاست در حالی که خودش در بدبختی و فلاکت دست و پا می زنند.

   امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: الان که یمنی ها ریاض را می زنند به فکر آتش بس افتاده ا ند چرا جلوتر از آتش بس سخن نمی گفتند.

موسوی اعظم گفت: امارات و عربستان دست به دست هم دادند اما در برابر اتحاد و ایمان مردم یمن تسلیم شده اند  وی با یاد کردن جریان مذاکره در کشور گفت: مثل این جریان مذاکره مجدد عده ای به جای این که به خدا توکل کنند به آمریکا همچنان دل بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلشیفتگان داخلی آمریکا به دنبال چه هستند؟/توکل عده ای به جای خدا به کدخداست

دلشیفتگان داخلی آمریکا به دنبال چه هستند؟/توکل عده ای به جای خدا به کدخداست