مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-12سياسي

بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است


امام جمعه اسالم با تأکید بر هوشیار مردم برای انتخاب فردی انقلابی و متخصص در انتخابات سال 1400، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان، به بیان فضائل و فرصت معنوی این ماه پر خیر و برکت پرداخت.

باقری همچنین با تبریک روز پاسدار و جانباز، ایثار و از خودگذشتگی در راه حفظ آرمان های اسلام و انقلاب را دو ویژگی مهم برگرفته از سیره و سلوک عملی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) عنوان کرد و گفت: سپاه با تکیه بر نیروی مردمی بسیج در سخت ترین شرایط در کنار مردم و نظام اسلامی ایستاده و یک بار دیگر این ایستادگی را با اجرای رزمایش مواسات و طرح غربالگری شهید سلیمانی در ایام کرونا به خوبی اثبات کرده است.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت روز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا، خدمت به مکتب ایثار و شهادت است، افزود: شهدا در دوران ما از بهترین بندگان خدا هستند که مسیر سرخ کربلا و نهضت عاشورا را دوباره ترسیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است

بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است