مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-12پزشكي

درمان آلرژی به بادام زمینی با خمیر دندان!


میلیون ها فرد در جهان به بادام زمینی آلرژی دارند و مصرف این خوراکی سبب بروز حساسیت در این افراد می شود.

گاهی اوقات نیز برخی افراد آلرژی شدیدی به این خوراکی دارند تاجایی که مصرف آن می تواند سبب بروز حساسیت های شدید کشنده در آنها شود.

- جی پلاس؛ به منظور مقابله با چنین واکنش های حساسیتی شدید نسبت به بادام زمینی، گروهی از محققان شرکت زیست دارویی آمریکایی" Intrommune Therapeutics" اخیرا آزمایشات خمیردندان آزمایشی که توسعه داده اند را روی گروه کوچکی از افرادیکه به بادام زمینی حساسیت دارند، آغاز کرده اند.

ایسنا نوشت: محققان امیدوارند بدن افراد دارای حساسیت به این ماده خوراکی با قرار گرفتن در معرض دوزهای کم این آلرژن یک دفاع طبیعی در برابر آن ایجاد کند.

به گفته محققان استفاده از این خمیردندان در حال حاضر به بخشی ثابت از برنامه روزمره بزرگسالان و کودکان دارای حساسیت به بادام زمینی تبدیل شده و امیدواریم که مفید باشد و بتواند به یک روش درمانی آسان تر نسبت به روش های فعلی تبدیل شود.

ایمونوتراپی خوراکی (Oral immunotherapy) یکی از روش های درمانی فعلی علیه آلرژی های غذایی است و طی آن افراد می بایست روزانه دوزهای مشخصی از آلرژن را در دوزهای مشخصی از مواد غذایی خود ترکیب کرده و مصرف کنند که این کار گاهی اوقات می تواند واکنش های آلرژیک نسبتاً شدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آلرژی به بادام زمینی با خمیر دندان!

درمان آلرژی به بادام زمینی با خمیر دندان!