مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-12سياسي

شرط پذیرش گردشگر در قشم اعلام رنگ بندی شهرها در نوروز است


قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: شرط پذیرش گردشگر در قشم اعلام رنگ بندی شهرها در نوروز و اخذ مجوز ورود به جزیره است.

- ایسنا/هرمزگان قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: شرط پذیرش گردشگر در قشم اعلام رنگ بندی شهرها در نوروز و اخذ مجوز ورود به جزیره است.

مرتضی شیخ زاده صبح امروز(22 اسفندماه) اظهار کرد: در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که با حضور روسای کمیته های این ستاد شد، گزارشی از آخرین وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در بخش های مختلف جزیره قشم ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: هم اکنون سامانه قشم زیبا جهت ارائه خدمات هوشمند سفر به جزیره قشم آماده شده و روی سایت اینترنتی سازمان منطقه آزاد قشم در دسترس همگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی های سامانه قشم زیبا، اضافه کرد: رزرو هتل و محل اقامت مسافر، ساعت ورود و خروج به قشم، مبادی ورودی، پایش الکترونیک سلامت، صدور مجوز ورود و خرید بلیط شناور و سیستم دیده بان کرونا، از امکانات این سامانه به شمار می رود و استفاده از اماکن مجاز اقامتی درکنار ایجاد امکان حضور در منزل اقوام ساکن در قشم نیز در این سامانه طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پذیرش گردشگر در قشم اعلام رنگ بندی شهرها در نوروز است

شرط پذیرش گردشگر در قشم اعلام رنگ بندی شهرها در نوروز است