مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-12سياسي

سازمان ملل به جای حمایت از مظلومان، طرف ظالمان را می گیرد


یمن در اوج تحریم توانسته با استعداد خودشان وسایل دفاعی را بسازند و تأسیسات نفتی سعودی ها را هدف قرار بدهند، اما صدای آمریکا و سازمان ملل از این حرکت درآمده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک در اوج تحریم توانسته با استعداد خودشان وسایل دفاعی را بسازند و تأسیسات نفتی سعودی ها را هدف قرار بدهند، اما صدای آمریکا و سازمان ملل از این حرکت درآمده، حال صدای آمریکا که طبیعی است دربیاید چون حامی ظالم است اما اقدام زشت سازمان ملل و حمایت سازمان ملل از ظالم خیلی خنده دار است، سازمان مللی که باید حامی مظلومان باشد امروز طرف ظالم را گرفته است.

یعقوبی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: بعضی از مردم ما احتیاج خود را هم گران تهیه می کنند هم سخت، مسؤولان ما دارد چه کار می کنند؟ مسؤولی که از امکانات دولتی استفاده می کند باید برای برداشتن قدمی برای نظارت و جلوگیری از گرانی کاری بکنند و جلوی احتکار و گرانی را بگیرد، البته برای شب عید سپاه نطنز قصد تهیه 1700 بسته غذایی را دارد که ما باید به این حرکت مواسات توجه کنیم.

امام جمعه نطنز اذعان کرد: ثبت نام شوراهای شهر و روستا هم شروع شده است از عزیزان خواهش می کنیم از جناح بازی سیاسی کاری پرهیز کنید و کسانی که می خواهند شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل به جای حمایت از مظلومان، طرف ظالمان را می گیرد

سازمان ملل به جای حمایت از مظلومان، طرف ظالمان را می گیرد