مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-12سياسي

شوراهای شهر به محل تسویه حساب های سیاسی تبدیل نشود


شوراهای شهرها باید باید محل توسعه و آبادانی باشد نه اینکه عده ای آن را به محل تسویه حساب های سیاسی و باندبازی تبدیل کنند.

- کامفیروز- امام جمعه کامفیروز گفت: شوراهای شهرها باید باید محل توسعه و آبادانی باشد نه اینکه عده ای آن را به محل تسویه حساب های سیاسی و باندبازی تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده با اشاره به اینکه ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراها از 20 اسفندماه آغاز شده است، اظهار داشت: در قانون اساسی وظایف بسیار مهمی برای شوراها در نظر گرفته شده که اگر طی این 22 سال که از آغاز به کار شوراها در ایران می گذرد، همه آن ها به طور دقیق به وظایف خود عمل کرده بودند، اکنون اوضاع شهرها چنین نبود.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون وظیفه نظارت بر اجرای انتخابات شوراها بر عهده مجلس شورای اسلامی است، افزود: هر چند وقت یکبار، صدای فساد اخلاقی یا مالی یکی از اعضای شوراها یا شهرداران در اقصی نقاط کشور به گوش می رسد که این نشان از نظارت ضعیف بر تأیید صلاحیت این افراد است.

تقی زاده عنوان کرد: توقع ما از مجلس انقلابی این است ک ضمن اعمال نکردن سلایق حزبی و شخصی، بر تأیید صلاحیت ها نظارت دقیق داشته باشند تا با ورود افراد متعهد و متخصص شاهد پیشرفت و آبادانی کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر به محل تسویه حساب های سیاسی تبدیل نشود

شوراهای شهر به محل تسویه حساب های سیاسی تبدیل نشود