مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-12بين الملل

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در تعیین مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی


پس از انتشار اخباری مبنی بر نقش داشتن همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخی امور این رژیم، رسانه های صهیونیستی گزارشی منتشر کردند که نشان می دهد انتصاب مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تنها با تأیید او صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از انتشار گزارش هایی درباره سارا نتانیاهو همسر ، امروز (جمعه)، به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص گزارش داد که داوید ارتسی از مقام های سابق و بلندپایه صنایع هوایی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از توافقی محرمانه میان بنیامین نتانیاهو و سارا نتانیاهو اطلاع یافته است که بر اساس آن، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی قدرت و نفوذ بسیار زیادی در تعیین مقامات به ویژه مقامات امنیتی دارد.

طبق این گزارش، ارتسی در یک فایل ویدئویی ضبط شده در برابر خبرنگاری به نام دان راویو می گوید که بنیامین نتانیاهو و همسرش توافقی محرمانه با حضور داوید شمرون از وکلای نزدیک به نتانیاهو و یکی از مشاوران نزدیک به او امضاء کرده اند.

ارتسی در اظهارات خود اشاره می کند که او با شمرون در دوره اول نخست وزیری نتانیاهو در سال 1999 ملاقات کرده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از ارتسی، امروز، گزارش داد که عده ای از افسران سابق ارتش  رژیم صهیونیستی در پشت پرده ماجرای انتشار فایل ویدئویی یادشده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در تعیین مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در تعیین مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی