مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-12سياسي

برخی برای حل مشکلات، آدرس غلط می دهند


امام جمعه قزوین با بیان اینکه برخی برای حل مشکلات، آدرس غلط می دهند گفت: مشکلات مردم با صداقت و دلسوزی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی که جمعه ها از شبکه قزوین پخش می شود، اظهار کرد: وقتی باران می بارد یعنی رحمت خدا می بارد و درهای رحمت خدا در زمان بارش رحمت الهی، به روی بندگان باز است و دعاها مستجاب می شود.

وی ادامه داد: در زمان بارش رحمت الهی، یاس و ناامیدی نمی تواند بر روحی که به خدا تکیه کرده، غلبه کند و انسان ها در این زمان خواسته ها و دعاهایشان را می توانند با خداوند مطرح کنند و دعا در این شرایط مستجاب می شود و ما هم در این زمان پر خیر و برکت، دفع بلاها و برکات را از خدای متعال برای همه بندگان و مؤمنان الهی طلب می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: دعاها و برنامه هایی که در ماه های رجب و شعبان تدارک دیده شده و به مؤمنان معرفی شده است، انسان را می تواند به اوج معنویت و انسانی برساند می دهد.

باید در زمان بیان این دعاها و اعمال بدانیم چه می خواهیم و درک دقیقی از آن داشته باشیم و معانی دعاها که خواسته های ماست را به خوبی با آگاهی بخواهیم، حمد خدا را به جا آوریم تا درهای رحمت به رویمان باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی برای حل مشکلات، آدرس غلط می دهند

برخی برای حل مشکلات، آدرس غلط می دهند