مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-12سياسي

حرکت هوشمندانه دیپلماسی در برابر شیطنت های اروپا تضمین کننده پیروزی ها است


حرکت هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت های اروپا و عدم اطمینان به وعده و وعیدهای آنان تضمین کننده ادامه پیروزی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم دره با دعوت مردم به تقوای الهی و تزکیه نفس اظهار داشت: 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا است که هیچ کس به اندازه شهدا و خانواده های شهدا برگردن مردم و نظام حق ندارد.

  خطیب نماز جمعه خرم دره با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گرانی ها در کشور افزود: اولین راه حل رفع گرانی ها احساس مسؤولیت مسؤولان اقتصادی است.

  وی افزایش تولید و تشدید نظارت ها و مبارزه با دلال بازی را راه حل دیگر مبارزه با گرانی ها عنوان کرد و افزود: قوه قضاییه باید شعبه های ویژه ای برای مبارزه با دلال بازی ایجاد کند و مردم از شخصیت انقلابی و محبوب آیت الله رییسی چنین انتظاری دارند.

  زاهدی پور با تاکید بر اینکه نظارت جدی بر دخل و خرج شرکت های دولتی بسیار لازم و ضروری است، ادامه داد: حقوق های نجومی بخش کوچکی از حیف و میل های شرکت های دولتی است.

  وی با بیان اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس در ارتباط با بررسی دقیق بودجه شرکت های دولتی برآورده نشده است، اذعان داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت هوشمندانه دیپلماسی در برابر شیطنت های اروپا تضمین کننده پیروزی ها است

حرکت هوشمندانه دیپلماسی در برابر شیطنت های اروپا تضمین کننده پیروزی ها است