مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-12سياسي

«گرانی» عرصه را بر مردم تنگ کرده است/ مسئولان کاری کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه گرانی عرصه را بر مردم به خصوص در شب عید تنگ کرده است، گفت: امروز مردم ما از مسئولان انتظار دارند که کاری را برای گرانی صورت دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) با بیان اینکه گرانی این روزها برای مردم مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است، بیان کرد: مردم ما انتظار دارند که مسئولان برای رفع گرانی تلاش کنند.

وی با گلایه از مسئولان دولتی به خصوص در زمینه گرانی میوه و اقلام مورد نیاز مردم در شب عید، افزود: گره گرانی هنوز باز نشده و البته دلیل آن هم معلوم نیست.

امروز قدر مسلم اما این است که مردم در فقر و تنگنا قرار دارند و باید شرایط معیشت شأن تسهیل شود.

مشکلی نیست که رفع نشود امام جمعه سمنان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز درختکاری پیرامون موضوع معیشت مردم اشاره کرد و گفت: مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد و معظم له بارها و بارها درباره راهکارهای ارتقای اقتصادی مانند رونق تولید تذکرات داده اند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه یمن در حالی حمله موشکی به عربستان سعودی کرده که تمام جامعه جهانی به آن واکنش نشان می دهند، گفت: جالب اینجا است که چرا وقتی غربی ها جنایتی می کنند همه مدعیان حقوق بشر ساکت هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گرانی» عرصه را بر مردم تنگ کرده است/ مسئولان کاری کنند

«گرانی» عرصه را بر مردم تنگ کرده است/ مسئولان کاری کنند