مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-12اقتصادي

افزایش قیمت بلیت نوروزی اتوبوس از 25 اسفند


درحالی برخی شرکت های مسافربری از مصوبه ستاد ملی کرونا تخطی می کنند که رییس اتحادیه شرکت های حمل ونقل مسافری از افزایش 25 درصدی قیمت بلیت نوروزی اتوبوس به دلیل تردد یک سر خالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احمدرضا عامری اظهار کرد: طبق روال همه ساله، به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس ها در ایام نوروز، نرخ بلیت اتوبوس در دوره سفرهای نوروزی در نوروز 1400 با 20 درصد افزایش قیمت فروخته می شود.

وی با اشاره به کاهش شدید سفرها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی، ادامه داد: هم اکنون فقط نیمی از صندلی های اتوبوس ها فروخته می شود که برای جبران ضرر رانندگان باید بهای بلیت حداقل دو برابر شود، اما برای رعایت حال مردم و طبق روال سال های قبل فقط 20 درصد به بهای بلیت برای جبران تردد یکسر خالی خودروها از 25 اسفند تا آخر تعطیلات نوروز سال آینده افزوده می شود.

وی ادامه داد: تردد اتوبوس ها با ظرفیت 50 درصد به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام است، اما در سفرهای نوروزی اقوام درجه یک می توانند در دو صندلی کنار هم بنشینند در حالیکه پیش از این فقط صندلی های کنار پنجره فروخته می شد.

عامری گفت: هنوز مصوبه ای مبنی بر ممنوعیت سفر به برخی شهرها و استان ها ابلاغ نشده و بنابراین بلیت این شهرها به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت بلیت نوروزی اتوبوس از 25 اسفند

افزایش قیمت بلیت نوروزی اتوبوس از 25 اسفند