مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-12سياسي

افراد امین و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار بگیرند


افراد امین و صالح و پاک دست و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار داده شوند نه افرادی بیایند که از فرصت های اجتماعی بهره شخصی ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: انقلاب، نهال در معرض انواع توطئه ها و طوفان های ریشه کن به برکت خون شهدا تبدیل به درخت پرثمر و تنومندی تبدیل شد که دنیای اسلام از ثمرات آن استفاده می کند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به آغاز ثبت نام برای شرکت در شوراها گفت: بر اساس قانون اساسی مدیریت شهری و روستایی به مردم سپرده شده است که آن ها با حضور در انتخابات افرادی که امین مردم و آشنا به مسائل و مشکلات شهر باشند را انتخاب کنند.

وی افزود: قانون شوراها باید در جای خود قرار بگیرد، در دوره هایی با انتخاب صحیح افرادی به دور از تعصبات قومی و قبیله ای موفق عمل کردند و منشأ خیر و برکت شهر و روستاها شدند اما فراوان بودند که شوراهایی که موفق نبودند و فرصت ها را از دست دادند و منافع و منابع ملی را زیر پا گذاشتند و شورا به چالش و انحلال کشیده شد.

کرامتی گفت: با توجه به اهمیت انتخابات شوراها، شورایی موفق است که تمام تخصص ها در آن حضور داشته باشد تا با برنامه ریزی نامناسب موجب بروز مشکلات نشود که شوراهای بعدی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد امین و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار بگیرند

افراد امین و توانمند در عرصه مدیریت باید در معرض رأی مردم قرار بگیرند