مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-12سياسي

در باغ بهشت نهاوند ازدحام زیاد است


زمانی که آمریکا از برجام خارج شد دیدیم که اروپایی ها فقط شعار دادند و اقدامی نکردند و اکنون باز هم این اروپایی ها هستند که جلو افتاده اند و می خواهند قطعنامه بر ضد ایران تصویب کنند.

- ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: زمانی که آمریکا از برجام خارج شد دیدیم که اروپایی ها فقط شعار دادند و اقدامی نکردند و اکنون باز هم این اروپایی ها هستند که جلو افتاده اند و می خواهند قطعنامه بر ضد ایران تصویب کنند.

حجن الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: در باغ بهشت ازدحام زیاد است و باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود چراکه پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و اگر بتوان اکیپی در این مکان مستقر کرد، خوب است.

مغیثی ادامه داد: در خیابان قیصریه شهر نهاوند هم ازدحام جمعیت زیاد است که باید فکری به حال آن شود چراکه باعث ایجاد مشکل می شود و باید کسانی بر رعایت پروتکل ها نظارت داشته باشند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه صحبت های دیروز رهبر انقلاب بسیار مهم بود و برای همه ما درس است و باید به بیانات ایشان عمل کنیم، اظهار کرد: امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اینها خبیث هستند و ایران اسلامی هم به آنها هشدار داد که این قطعنامه ضد ایران نباید تصویب شود و آنها نیز کوتاه آمدند، اضافه کرد: این یک تجربه بود که اگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در باغ بهشت نهاوند ازدحام زیاد است

در باغ بهشت نهاوند ازدحام زیاد است