مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-12سياسي

فرموده های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: فرموده های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: فرموده های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در نماز جمعه این هفته خرم آباد 22 اسفندماه، با اشاره به مبعث پیامبر، اظهار کرد: سخنان و فرموده های مقام معظم رهبری به مناسبت به این روز همچون گذشته، شگرف، عمیق و همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود.

وی تصریح کرد: تربیت اخلاقی و دینی دو مأموریت مهم انبیا به خصوص پیامبر (ص) بوده است که جامعه و بشریت امروز به این دو مقوله نیاز دارد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: هفته آینده ماه شعبان آغاز می شود، این ماه و مناسبت های آن فضیلت ها و ارزش زیادی دارد که امیدواریم در این ماه بتوانیم رزق معنوی که در آن گسترده شده به نحو کامل بهره ببریم.

شاهرخی با بیان اینکه امروز روز، گرامیداشت شهید و شهدا است، همچنین روز تأسیس بنیاد شهید است، افزود: شهادت از برترین واژه هایی است که در فرهنگ اسلامی وجود دارد.

وی اضافه کرد: بالاتر از نیکی شهادت، نیکی دیگری وجود ندارد و بازماندگان شهدا افتخار کنند و شکر گذار باشند که شهیدشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرموده های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود

فرموده های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود