مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-12بين الملل

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در انتصاب مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار گزارش هایی درباره سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نشان داده بود او در برخی امور شوهرش نقش دارد و بر تصمیم گیری های او تأثیر می گذارد به ویژه در پرونده موسوم به 1000 در ارتباط .

- پس از انتشار اخباری مبنی بر نقش داشتن همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخی امور این رژیم، رسانه های صهیونیستی گزارشی منتشر کردند که نشان می دهد انتصاب مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تنها با تأیید او صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار گزارش هایی درباره سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نشان داده بود او در برخی امور شوهرش نقش دارد و بر تصمیم گیری های او تأثیر می گذارد به ویژه در پرونده موسوم به 1000 در ارتباط با منافع شخصی نتانیاهو، منابع صهیونیستی به تازگی گزارشی منتشر کرده اند که نشان می دهد او اختیاراتی فراتر آن چیزی دارد که تصور می شد.

پایگاه خبری عرب48 ، امروز (جمعه)، به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص گزارش داد که داوید ارتسی از مقام های سابق و بلندپایه صنایع هوایی نیرو های نظامی رژیم صهیونیستی از توافقی محرمانه میان بنیامین نتانیاهو و سارا نتانیاهو اطلاع یافته است که بر اساس آن، همسر نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در انتصاب مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی

نقش تعیین کننده همسر نتانیاهو در انتصاب مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی